2009. szept. 25.

Ma és Ákos

---

A mai napról csak annyit, hogy hosszú idők után egy tökéletes nap volt!!!!
Kezdhetjük azzal, hogy csak 4 órám volt... aztán azzal folytatva, hogy minden helyre került végre!:)
Aztán meg azzal, hogy Ákos felolvasó-esten voltam!

Sógoromnak hála, feljutottam a Pannonhalmi apátsághoz, ahol a diákoknak ill. ottlévőknek Ákos egy felolvasó-estet tartott a Krúdy-hangoskönyve kapcsán.
Felolvasott egy-két novellát, ami nagyon tetszett, mert a hangjában van valami, ami még különlegesebbé tette az előadást! (Talán nem is véletlenül lett jó énekes és előadó...) Elmesélte, hogy hogyan is került közel Krúdyhoz, és elérte azt, hogy ezentúl én is fogok Krúdyt olvasni!
Annyira sok dolgot meg lehet tudni egy ilyen műből, ami nem utolsósorban még humoros is, szóval mindenképp pozitívum volt az egész est!

Volt egy 10 perces szünet, ez alatt gyorsan megragadtam én magam is a pillanatot, hogy dedikáltathassam a még kimaradt Ákos 40+1 lemezemet. A furcsa igazából az volt, hogy mivel bencés gimnáziumról van szó, legalább 50 fiú gimnazistával találtam magam szembe, lányok talán ha még páran voltak rajtam kívül. Na de a lényeg, hogy szépen beálltam a sorba a sok -sok fiú mögé, akik a kis papírjukat tartották, majd odaértem és Ákos szeme 2 okból is megakadhatott. Az első, hogy a sok fiú után hirtelen jött egy lány, a második ok pedig, hogy az én kezemben cd volt, nem papír. Meg is állapította, hogy ,,Na egy koncertre járó ember... vagy csak rokon?"(mivel ez a cd, az Ákos 40 turné ajándéklemeze volt a koncert végén) De gyorsan leszögeztem, hogy én magam voltam a koncerten és ezután nekem névre szólóan írta alá :)

A második felében kérdéseket lehetett feltenni, na ekkor én szintén (mivel a többi FIÚ mind félénk volt) feltettem a kezem és kérdeztem a kedvenc költőiről. Jó hosszasan beszélt erről és emellett is nagyon sok érdekes dolgot megtudhattunk róla, meg a gondolkozásáról, ami nagyon pozitívum volt szintén!
A legvégén is maradt még egy kis idő beszélgetni, azokkal akik még ott maradtunk Vele. Nagyon kellemes este volt, és különleges is!

Október 2-án újra lesz viszont dedikálás Budapesten, majd meglátjuk, hogy belevágunk-e újra a 8 órás sorban-állásba(lásd 2008), habár szerintem ezeket az élményeket már nehéz lenne felülmúlni! :)

Nincsenek megjegyzések: