2010. jan. 5.

Electric...

---

VIOLIN!!!!
Ma nagyon jó kis napom volt. Első órában feleltem angolból, ami igazság szerint azért volt meglepő, mert totál nem számítottam rá, és nem is nagyon sikerült készülnöm, mivel inkább irodalomra tanultam(amiből persze végül nem is írtunk..) na mind1. A lényeg, hogy aztán mint első felelő annyira jól sikerült, hogy 2 5-öst is kaptam!!!!!!!!!!!! na meg meg is dicsért, ami plusz tök jól esett! Ezek után megvolt a sítáboros megbeszélés, majd elvittem a hegedű Sanyi bácsinak amit karácsonyra kaptam!!!:) Tetszett neki is, és nagyon aranyos volt!!!! Utána meg 1 órát vártam a buszra, majd fél óra alatt haza is sikerült jutnom, és végre kipróbálhattam a hegedáááám:) És olyan jóól szóól:P

Ezek után aztán belevághatok mindenbe:P

Itt van(nak) az én gyönyörsűsége(i)m

Nincsenek megjegyzések: