2010. júl. 3.

Ez az.. meg Balaton

A héten végre jó idő volt!!! mondjuk ennek az az egy hátránya van, hogy szerintem ezt csak a strandon lehet kibírni.. azon kívül meg itt bent.. (habár most is 29,2 fok van a szobámba)
Viszont azért nem minden nap teheti meg az ember, hogy elmegy a strandra..

Attól függetlenül a héten voltak jó napok, mert azért 1x sikerült eljutni a strandra, így már a színem is megvan:) na meg megnéztük az Eclipse-t a moziba ami nagyon jó volt! A new moon nekem annyira nem jött be ahhoz képest, kicsit lapos film volt, ez viszont nagyon jó pörgős film lett:)

Van is bent egy szám ami tök megtetszett, habár ezt már az előtt hallottam, hogy a filmet láttam volna, de azért beteszem:)

Sia : My love




Aztán hétfőn irány a Balaton! Remélem jó időnk lesz, és sokat tudunk fürdeni, mert már az érettségi idő alatt is csak ez tartott életben:)

5-10-ig leszünk szóval lesz alkalmam a barnulásra megint csak:)

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Hát reméljük jól fogod magad érezni! Csak vigyázz túlzásba ne vidd a napozást! És vigyázz magadra mert vannak akik várnak itthon és nem élnék túl, ha valami bajod esne:)!! De biztos minden szuper lesz!:)

saki írta...

Érezd jól magad! :) Fürödj sokat helyettem is, én itthonról irigykedek... :$ :) Vigyázz magadra nagyon!