2010. aug. 31.

Eredet

Ma úgy éreztük a sok matekozás után megérdemeljük, hogy kikapcsolódjunk:P Ezért elmentünk moziba a Marcival ill. a két szobatársammal ( Noémivel és Tüncivel).
Az eredetet néztük és meg kell mondanom, hogy a híre miszerint nagyon jó, igaz!!!

Az utolsó fél órát úgy néztem végig, hogy totál be voltam feszülve, hogy mi fog itt történni????!!!!
A vége igaz olyan amire az ember csak azt tudja mondani, hogy : ,,Na neeeee....." de akkor is nagyon nagyon jó és szerintem na meg érthető is, csak figyelni kell az elejétől.

Ma egyébként matekon felszólított a tanár, szóval megvolt az első "szereplésem" ami igazából jól sikerült, kivéve, hogy szólt, hogy nem hall beszélhetnék hangosan is. (Hozzá teszem, nem túl szimpi a nő, mivel elég flegma és valahogy sejthetné, hogy a 15. sorból nehéz úgy kiabálni egy előadóból, hogy azt mindenki értse...
na mind1, azért túl éltem!

Holnap lesz az angol szintfelmérő aztán pedig neptun oktatás amin felveszem a tantárgyakat.

Úgyhogy tessék kicsit szorítani nekem!:) Köszönöööm előre is!

9 megjegyzés:

Névtelen írta...

Én nagyon szorítok!

Vica írta...

Fogsz Te még ennél több igazságtalan dolog miatt is háborogni:D ... feltéve, ha a matektanár nem titkos olvasód (és Anonymus néven kommentet ír, hogy szurkolni fog a kiesésedért:D), aztán intézkedik, hogy agyő... :D Biztos forrásból tudom, hogy a tanárok a facebook-on és az iwiw-en is tájékozódnak:DDD

Ági írta...

ajjaj... akkor jobb ha vigyázok!:P:D

Köszi!:)

Vica írta...

Szerintem te nem is tudod, ki volt az első Névtelen ennél a bejegyzésnél:DDDDDDD

Ági írta...

miért Te tudod????:)

Vica írta...

Én tudom, hihi:)

Ági írta...

Netán az Ildikóóó???:)

Vica írta...

Nem, de melegszik:) Nálunk bezzeg még sosem kommentelt az illető, hüpp, hüpp :D

Ági írta...

Csak nem a Krisztián?:D nem tudoooom, segíts kitalálni!:)