2010. szept. 6.

Első nap

Ma volt az első tanítási nap az egyetemen. Reggel fél 9-re kellett menni, volt egy kis ünnepség, ahol esküt kellett letennünk, valamint kezet kellett fogni a dékánnal. Nagyon szimpi egyébként, mindig mosolyog. :)
Mondjuk nagyon érdekes ez az egyetem... most már egyre több mindennel lep meg. A karnak az egyik szlogenje az, hogy a "Jövőt tanítjuk" de ezt nem akárhogyan teszik... A múltba térünk vissza! Hiszen ma a dékán utolsó szavai nem mások voltak, minthogy: Ezennel megnyitom a 2009/2010-es tanévet!

Szóval lehet irigykedni!:)

Először Analízisünk volt, még egész érthető. Aztán 3 óra programozás. Ez már kicsit tömény volt, de azért jóóó:) Még ezt is értem:P

Viszont tegnap sikeresen leejtettem a telefonom, épphogy leesett (voltak már durvább esései is) erre egy naaagy fekete csík lett a képernyőmön:S szóval szuper.... Még jó, hogy itt a másik régi telefonom.

Mára ennyit!:)

4 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szörnyűű milyen soká jössz haza...azért remélem minél előbb látlak majd...Hiányzol ám nagyon, de talán tudod már, mert szoktam mondani:)...bocsika a névtelenségért de azért szerintem tudod kilétemet:) Szép álmokat!:)

Névtelen írta...

Anyu?? ismét?? :D

Ági írta...

Nem hinném..:) Anci csak egyszer írt nekem...:(

Vica írta...

Vagy mégis???????? ;)