2009. szept. 14.

áh...

---

A mai napom minőségét már a reggeli horoszkópom előre jósolta (amiben mellesleg nem szoktam hinni) miszerint fáradt leszek, nem jön össze semmi, és jobban tenném ha pár napot pihennék...
Hát pont így is éreztem magam egész nap.

Valahogy most megint ott tartok, hogy elveszni látszik az ami sokáig része volt az életemnek, az ami mindig mellettem volt és fordulhattam hozzá. Nem tanulhatok tovább zenészként..:S és ez az amit nem tudom hogy fogok elfogadni normálisan. Nem érzem azt, hogy olyan sokan hinnének abban amit csinálok és sokszor kapom ezt a visszajelzést ami elég rosszul esik. Főleg hogy idáig valahogy pont az ellentéte volt... De szerintem ezt "Ő" is megérezte, mivel ma a tanárom egy darabot akart nekem adni, amikor a kezébe akadt egy másik és inkább azt mondta hogy ezt tanuljuk meg először : ( igaz komoly zene, de aki mégis meghallgatja adjon esélyt hogy élvezni tudja)


Tudom, hogy nem vagyok egy mint a diák.. tudom hogy ez anyuék problémája, de talán azért mert én nem reál beállítottságú vagyok.. talán azért mert nem érdekel a fizika és épp ezért nem tanulom úgy, hanem helyette mondjuk zenével foglalkozom. De mit tegyek ez ellen?:S hiába ülök le elé hogy na már most megtanulom, mert nem egyszer volt már így.... na mind1, felesleges ide irkálnom.

De persze vannak akik mellettem állnak és akik támogatnak a néhol hirtelen felindulásaimban is, és ez nagyon jól esik. Ja és Neki is külön köszönöm:)

Nincsenek megjegyzések: