2009. szept. 11.

csillagászati énem

---

Igen én a csillagászatot is szeretem!!! NAGYON!
Általánosban vetettem is egy bazi nagy könyvet a Földről és mindig az volt a vágyam, hogy majd én is érteni fogok ezekhez a csillagászati cuccokhoz, de aztán persze miért is ne, hogy nem szeretem a fizikát, így ez biztos nem lesz az álmai állása, de azért szeretem nyomon követni az ilyen eseményeket.

A matek tanárunk fel is hívta a figyelmünket, hogy nézzük az eget 10-én este fél 9-kor mert Dk-eletről fog jönni a Nemzetközi Űrállomás és látható lesz. Na még jó is, hogy beállítottam az emlékeztetőmet, így aztán fél 9 előtt 10 perccel már rohantam is kiabáltam anyuéknak, hogy gyorsan gyorsan jöjjenek azonnal!!!! Azt se tudták hogy mi van, hirtelen de aztán elmagyaráztam nekik:D

Ott álltunk egy ideig, majd jött egy kis fényes pont! na apu megis örült hogy ott van azaz, majd átkiabált a szomszédnak is hogy nézzék, azátn mikor elment felemetem a fejem pont ismét, és feleettem meent egy óriásian fényes "csillag" na az volt az...!

Lehet, hogy ez másoknak nem nagy cucc, én akkor is imádom ezeket a dolgokat!!!! Azóta a NASA tv-re kelek és fekszek.. igaz semmi nem történik benne, de olyan megnyugtató hallgatni azt a duruzsoló angol szöveget amiből szintén nem értek semmit, 10 percenként...
Akit érdekel hogy most épp merre jár a az a kis "csillag" az nézze ezt a honalpot, akit pedig a NASA tv az pedig Itt nézhet körül!

Én szeretem ezt a Földet!:)


Nincsenek megjegyzések: