2009. szept. 8.

Mondanék újat

---

azzal, hogy ismét fáradt vagyok és igazság szerint már sírva tudnék könyörögni egy kis hétvégéért??? Mert szerintem nem igazán...

Na jó a mai napban annyi jó volt, hogy megéltem azt, hogy nem kínszenvedéssel ment el a matek óra, hanem hamar!!!! aztán a másik, hogy halálra röhögtem magam a gazdi tanárunk mondatain...:D
Igazság szerint a tovább tanulás volt asztalon leginkább ( a valóságban pedig a tanárunk lába törökülésben..) majd elkezdtünk beszélni arról, hogy hát most hány olyan tudós volt aki megbukott a suliba mégis ugye hát milyen nagy ember lett belőle, majd hogy példát is felhozzunk így szemünk elé tárta, ahogy Michael Shcumaher elmegy a német Biluxhoz úgy 17 éves korába (mert hát ott is így működik mint nálunk) majd beül a kocsiba az oktatója mellé, és ahogy megfogja a kormányt az oktatója csak ennyit mond...: Ő az..........
:D
Persze milyen jó is lett volna neki hamár ilyen hamar kiderül, hogy ő ilyen jól fog vezetni később:P
Na de aztán szembesülnünk kellett azzal, hogy Narnia kapuit bezárták... és még sok egyébb más.

Aztán említést kell tennem az amúgy a fülemhez véletlenül eljutó hírhez miszerint egy körében "híres" révais lány aki magát melegnek vallja, hogy járt a melegfelvonuláson...
Megverték.

Egyébként a sebei felsem tünnek az amúgy magának okozott szikés bántalmazások között, úgyhogy nem tudom hogy mennyire lehet igaz a dolog vagy most mi is a helyzet, de azért én nem tudom hogy az ilyen emberek miért várják el azt hogy a többi ember normálisnak kezelje őket. Persze senki sem egyforma, akkor nem is lennének egyéniségek, de ha valaki ennyire elüt az amúgy átlagos embertől akkor ott már vsz. van valami gond.
Na de én nem akarok belefolyni csak kicsit meglepődtem amikor végig néztem a cikket.. és elég durva hogy az ország egyik legjobb középiskolájának tanulója volt..

Nincsenek megjegyzések: