2009. okt. 2.

A ballagás ...

---

Komolyan még vagy fél évünk van a ballagásig, de már most kiakaszt a téma.
Már most megrendeljük a ruhát, ami október végére készen lesz. DE MINEK HA MÁJUSBA LESZ A BALLAGÁS????
Oké, tablófotózás... amihez kell kb. 3 méret a zakóból vagy miből és úgy is csak derékig sőt addig se látszunk a képen...
Most azért kéne AZONNAL megrendelni, ami nekem nem tetszik, mert nem a méretem... és valahogy nem érzem benne jól magam....

Ahelyett, hogy mondjuk varratnánk, vagy legalább még csak átgondolnánk.
MErt oké, múltkor voltunk ott amikor kiválasztottuk, de ha felveszi egy olyan lány akinek átlagos a mérete és jó rá a ruha akkor persze hogy azt mondom, hogy igen ez tetszik. De mivel ÉN nem tudtam felpróbálni így szerintem jogosan mondom azt, hogy hát ez annyira még sem....
Most azért fizessek(nem is én hanem a szüleim) 10-15 Ft, mert a többieknek jól áll.

Világéletemben alkalmazkodó típus voltam, nem nagyon szeretek kilógni, se kötöszködni ilyen dolgokban, de én nem szeretnék egy olyan ballagási ruhát, amit csak akkor az egyszer (akkor is úgy,hogy röhejesnek érzem magam) veszem fel...
És most lehet engem izélni, hogy jajjj mert aztán neki se jó semmi... de én így érzem és azt hiszem ha más lenne ilyen helyzetben, és ahogy más szeretné magát csinosnak érezni így én is jogosan teszem most ezt...

Így most kb. lesz egy jó hétvégém ami azzal fog telni, hogy rohangáljak a városba eldönteni, hogy mi tévő legyek....

1 megjegyzés:

Vica írta...

Ez az "ááá" címke nagyon tetszik:)