2009. okt. 4.

Circo Soluna

---

Komolyan, annyira hálás vagyok az Istennek, hogy nem hagytam magam és erőltettem, hogy ma még utoljára menjünk el anyuval a cirkuszba...
Ugyanis ezen a hétvégén itt "vendégeskedett" Töltéstaván a Circo Soluna (Naphold cirkusz). Már az felkeltette érdeklődésem, hogy anyu csütörtökön kiabált, hogy ,, Ág, Ág, nézz ki az ablakon!!! Egy fél háznyi magas ember ment el!!!". Ugyanis gólyalábakon biciklizve hirdette a cirkuszt:)
Nem lehet elmesélni, hogy milyen élmény volt. Amikor ránézel azokra az emberekre, és megszereted őket anélkül, hogy ismernéd, mert a viselkedésükben, a mosolyukban van valami ami arra késztet, hogy szimpatikusak legyenek!:)
Nekem már így is nagyon fognak hiányozni, hogy nem ismertem őket, de részese lehettem egy 17 éve folyamatosan vándorló, szekerekben élő család előadásának.
De meséljenek a képek:
Aki teheti, mindenképp menjen el!!!
Holnaptól Péren lesznek!

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Ági,
A képei megjelentek az NG.hu oldalán:
http://geographic.hu/index.php?act=napi&rov=3&id=14772
Ha ez esetleg gond volna Önnek, szóljon és levesszük.
Tisztelettel
Rigóczki Csaba

Ági írta...

Természetesen nem gond! Köszönöm a tájékoztatást! Ha szüksége van esetleg képekre a témával kapcsolatban még tudok küldeni.
Ági