2010. júl. 29.

Meglepő

...számomra is, hogy mégis jól alakult ez a barokk kurzus. Vagyis a végére egyre jobb lett. Volt egy mélypontom mint lehetett érzékelni, ugyanis nagyon rossz, hogy én vagyok a legrosszabb a hegedűsök között... de kezdek hozzászokni...
Azért most már kezdek ráérezni, és talán több gyakorlással simán lehetnék jobb is, de hát emelett az ide-oda mászkálás miatt ez igazából nem nagyon jön össze. Mire odajutok, hogy tudnék gyakorolni elfáradok vagy pedig mennem kell megint valahova.
A lényeg, hogy úgy néz ki szombaton koncert... aztán majd kiderül, hogy mi lesz.
Addig is még egy kis kitartásra van szükségem... Úgyhogy légyszi gondoljatok rám!

66 megjegyzés:

Névtelen írta...

,,Úgyhogy légyszi gondoljatok rám!''
Éjjel nappal mást se csinálok :)

Névtelen írta...

Mondtam én hogy minden jól fog alakulni a végére...csak hát közben nemigazán hittél nekem...és amit a kedves előző névtelen írt...az rám is igaz, de nagyon!:)

Névtelen írta...

csak kár hogy esélytelen...:(

Névtelen írta...

Kedves előző Névtelen!
Bár úgy érzem, hogy nem ez a megfelelő hely hogy ezt megbeszéljük, de azért egy válasz még jár Neked.
Mivel, hogy a fejembe nem látsz, egyelőre azt sem tudhatod, hogy mire gondolok vagy mit is szeretnék.
Ebből kifolyólag pedig azt sem tudhatod, hogy esélytelen-e. A napló Tulajdonosától pedig elnézést kérek, hogy ezt
itt tárgyaljuk meg.
Üdvözlettel: a 2. Névtelen

Ági írta...

na én itt már nem értek semmit... :S

Ági írta...

Ki a névtelen 1???

Névtelen írta...

kedves másik névtelen sejtettem hogy ebből félreértés lesz, azalatt hogy esélytelen sajnos magamra céloztam, remélem sikerült tisztázni a helyzetet...:(

Névtelen írta...

Kedves Előző!
Elnézést a félreértésért...valószínűleg rosszul tippeltem kilétedre...még egyszer bocsánat...

Névtelen írta...

Semmi gond. Én voltam a ludas a kétes megfogalmazás miatt :/ én kérek elnézést ;)

Névtelen írta...

Különben nem tudom... ismerhetjük mi egymást?:)

Ági írta...

és mi egymást???

Névtelen írta...

Névtelen 100% hogy nem :) de ami késik nem múlik... Ági téged sajnos nem eléggé... :(

Ági írta...

ez mit jelent???

Névtelen írta...

Csupán annyit hogy nagyon szerettelek volna megismerni, de bárminemű probálkozásom ellenére ez nemsikerült, dehát hiába ez az élet...:(

Ági írta...

hát ha megtudnám, hogy te ki vagy akkor most tudnék lehet mondani indokot, vagy akármi.. de így remélem megérted, hogy elég nehéz...:S
Honnan ismersz?

Névtelen írta...

eyáltalán tipped sincs, hogy kilehetek?

Ági írta...

Van tippem, de nehéz azonosítani ennyi alapján..

Névtelen írta...

Ha elárulod a tipped elárulom, hogy jól tippeltél e :)

Ági írta...

nincs ilyen alku:) nem muszáj konkrétan mondanod, hogy ki vagy, elég egy olyan szó ami alapján tudhatom:)

Névtelen írta...

látom nagyon nembízol bennem, hogy tényleg elmondanám...:( ez fáj :( akkor te mondj 1 szót ami rámutalhat és akkor nincs konkrétum, ha egyezik valami esküszöm elmondom :)

Ági írta...

neked kell mondanod..:) én kérdeztem először:P de egyébként nem tudom, hogy bízzak amikor még nem tudom, hogy ki vagy..
remélem megértesz.. mert nem sértésnek szánom!

Névtelen írta...

a tipp az én ötletem volt te csak azt kérdezted honnan ismerlek :D de elárulom nyugodtan bízhatsz bennem bár, ezekszerint nem rám gondolsz, ha rámgondolnál akkor szóba se jönne hogy átvernélek :)

Ági írta...

szinte 100% tudom, hogy ki vagy.. de én akkor sem szeretném megmondani a tippem, mert az úgy nem lenne jó. szóval??

Névtelen írta...

ejj nagyon sarokba tudsz szorítani :D de a 100%ot redukálnám kb 5-re :/ mivel a tucat udvarlód közül kisem tűnök :( ezért nem éreztem volna lelkiismeretfurdalást ha tippelsz és nemtalálod el :)

Ági írta...

hidd el, hogy tuti jóra gondolok. A stílusodból is Rád következtetek, de nem fogom elmondani a tippem, úgyhogy ha te sem mondod el, akkor el leszünk egy ideig..:) Egyébként nincs tucat udvarlóm...

Névtelen írta...

a tucat udvarlót bóknak szántam nem sértésnek :S remélem nem gondoltál rosszra, de 1 kis szóba nem halnál bele, naaa léccci :)

ihx írta...

Bocsánat hogy beleszólok...ha tucat nincs is, azért akad egypár!:) De folytassátok csak...én nem zavarok:):P

Ági írta...

nem sértésnek vettem ne aggódj:)
de az 1 szóba te sem halnál bele, és mivel te tudod, hogy én vagyok 100%-osan így jogom van tudni, hogy Te ki vagy:P

Névtelen írta...

elöbb azt mondtad 100%ra tudod kivagyok :D 1 szóval ki is derítheted igaz e :)

Névtelen írta...

a 100%ot az egál kedvéért irtam :D

Ági írta...

akkor sem fogom megmondani..:P most igazán mondhatnál Te is egy szót!!

Névtelen írta...

de mi az a Te is? :D te még nem mondtál akkor mért a többesszám? :D

Ági írta...

hát az, hogy amennyire én mondhatnék 1 szót, úgy te is mondhatnál..:P

Névtelen írta...

mondhatnék igazándiból, de nem teszem mert, őőő nemtudom mért :D de te is mondhtnál :P

Ági írta...

najó, ez így nem fog menni..:D De ha nem mondasz semmi, én elmegyek lefekszem, mert mára ez így sok lesz ebből a huza-vonából:P Szóval muszáj lesz neked mondani, mert én nem fogom:P

Névtelen írta...

akkor megyek énis aludni, szép álmokat! :D folyt köv? :P

ihx írta...

Jó éjt nektek!:)

Ági írta...

hát ha ilyen leszel holnap is, meglátom én azt még:D jobb lesz ha felkészülsz, hogy el kell mondanod:)
jó éjt!

Névtelen írta...

Nah fényderült a rejtélyes irogató kilétére? már kíváncsi vagyok énis :D

Névtelen írta...

Tudtommal még nem, bár örülök hogy ennyire érdekel mindenkit :) pedig csak 1 szóba kerülne, de ha nagyon muszáj adok már segítséget is :)

Ági írta...

hát az nem ártana..:) mert én továbbra se fogok 1 szót se mondani!:)

Névtelen írta...

hát jó, segítek egy kicsit, de utána te jössz :D [Szőke haj, Kék szem, Fehér paripa] Rajtad a sor :P

Ági írta...

hehe:P okéé.. akkor én jövök.. : felfutottál a vár legfelső tornyába, hogy kiszabadíts a gonosz sárkány fogságából, de már nem találtál ott, mert egy zöld ogre megelőzött:O ja bocsi, ez a shrek:D

Névtelen írta...

naaa kis komolyságot :D lehet hogy a paripa meg a kék szem nem igaz de a 3. tényező igen :) (de ha szerzek 1 kontaklencsét meg zabot hogy lehessen lovat akkor nemsokat füllentettem):)szal? :D

Ági írta...

na feladtad a leckét.. most meginogtam:D szóval szőke haj...
hm hmm
oké, azt hiszem még több segítségre lesz szükségem:P

Névtelen írta...

hoppáré hoppárééé :D nah de mennyire megmondtam azt az 5%ot :P de ne full szőkére gondolj :D még 1 kis sötétítés volt a dologban mert szőkés barna, de úgy nemjött volna ki a herceges rész :)

Ági írta...

na még azért nem biztos, hogy nem jóra gondoltam:P
na de most akkor festetve volt a hajad? vagy mi ez a sötétítéses rész???

Névtelen írta...

nem volt festetve soha :) szőkés barnás volt mindíg is :D úgyérzem a kört eléggé leszűkítettem =)

Ági írta...

oké, akkor inkább térjünk rá a többi témára..:)
Élőben találkoztunk? ha igen, akkor sűrűn?

Névtelen írta...

hát sokat segítettem már ígyis, picit sértődött vagyok, hogy még csak nemis emléxel rám...:( amúgy igen már találkoztunk élőben többször is de nagyon ritkán

Ági írta...

nézd, neked könnyűnek tűnik egy csomó ismerős közül rájönni, hogy vajon ki lehetsz, de azért most így elég nehéz ám..:)
Szóval ne vedd sértésnek, azt hogy még egyenlőre nem tudom biztosra ki vagy.
1 vagy több éve ismerjük egymást?

Névtelen írta...

most halál komolyan semmi tipped sincs az ég világon? :D bár abból a ,,biztosra'' szóbol arra következtetek hogy valami esetleg rémlődhet :D

Ági írta...

mondom, hogy van tippem, de nem szeretek úgy mondani valamit, hogy nem tudom biztosra:D Na meg ez a hajszín dolog betett:) Szóval lécci, válaszolj a kérdéseimre, legyél oly rendes:)

Névtelen írta...

jóóóval több, mint 1 éve, legalább 3

Ági írta...

na kezdem feladni.. nehéz összerakni a részleteket:)
úgyhogy el leszünk egy ideig. Nem akarsz még valamit mondani magadról? Kezd túl hosszú lenni ez a "játék" így..
(és azt se felejtsük el, hogy lehet azért nem jövök rá, hogy Te ki vagy, mert nem feltételezném rólad, hogy pont te írsz..:) )

Névtelen írta...

öhm benne van azis a pakliban :) bocsika de annyira jólesik a kíváncsiságod :D de ha nagyon unod szólj, vagy kérdezz :P illetve egyéb információként még megosztanám a következőket amik szintén engem jellemeznek: 16-22 év közötti,fajtiszta fehérbőrű, férfi remélem ismét szűkült a kör :D

Ági írta...

hát kezd rossz lenni, hogy nem jutunk túlzottan előre..:)
baráton keresztül suliba vagy neten ismertük meg egymást?:P

Névtelen írta...

jólvan utolsó segítség aztán ha nem m1 akkor módosítunk a játékszabályokon :D suli

Ági írta...

suli..:D
szuper, fogalmam sincs:D
változtathatunk a játékszabályokon:P

Névtelen írta...

hát jó, látom feladod és nem véletlen, nézz körül msn-en hátha látsz valami furcsát:P

Ági írta...

és ha nem látok furcsát??:O

Névtelen írta...

az ég világon semmit? :S

Ági írta...

nem igazán:S személyes üzenetet kell figyelnem?

Névtelen írta...

nem nem... akkor lehet azért, mert nemvagyok fennt neked msn-en :D

Ági írta...

hát nem tudom..:D ha 1 éve nem beszéltünk msn-en akkor lehet hogy már nem vagy fent, de nem tudom
ááá ki vagy?:D

Névtelen írta...

őőőőőő jólvan egyefene, befejezem :) nézd csak meg mégegyszer kicsit azt az msn-t :P