2010. júl. 26.

B, mint ... BUDAPEST!!!

Még el sem újságoltam a hírt, mégpedig, hogy felvételt nyertem a Pázmány Péter Katolikus Egyetem ITK - mérnök informatikus szakára:)
Tök jóóóó:))

Igazából ennek megvolt a maga története, ugyanis csütörtökön kirándulni voltunk sógorral és a diákjaival, na meg Anduval és Marcival Cseszneken. Ezután este még volt tesóméknál bográcsozás. Láttam neten, hogy csak este 8-tól lesznek kint ponthatárok, így nem is nagyon foglalkoztam vele. Megvoltam nyugodva, hogy győri leszek, szinte marad minden a régi kerékvágásba. Mondom Andunak fél 9 fele, hogy feljön -e velem megnézni, azért mégis..
Felmegyünk, Évike már leste, hogy na akkor mi hogyan, közben telefonáltam anyunak, mert láttam, hogy keresett. Ezzel egyidejűleg tesóm már nézte is, a BMF-t, mondom anyunak, hogy hát oda sajnos nem vettek fel.. anyu csalódottan mondja, hogy ajjajjj... nézi tesóm tovább, PPKE - felvettek! Meglepődésembe csak annyit mondtam anyunak, hogy - Anyu.. pesti leszek!!! Tesóm már félig a nyakamba ugrott és mondta a telefonba, hogy most le kell tennie, le kell tennie!!! Anyu meg, nem győzte mondani, hogy de most ne!! mi?? ne mááár..!!!
Szóval szegény úgy sajnáltam.. Látszott rajt, hogy jobban örült volna egy győri felvételnek...:)
Aput is felhívom, hogy elújságoljam, de Ő is csak annyit mondott, hogy Na! Mint aki sokkot kapott:)
Úgyhogy , most úgy néz ki pesti diák leszek... Remélem bírni fogom majd és minden jól alakul!:)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

Szeretnék gratulálni és sok sikert kívánni a továbbiakban :) és vigyázz magadra pesten ;)

saki írta...

Hát, mégegyszer gratulálok itt is! :) De azért rossz, hogy elmész... :( Nagyon nagyon vigyázz majd magadra! Hiányozni fogsz :(

Ági írta...

nagyon köszi:)

Majd azért találkozni fogunk azééért:):) Szóval aggodalomra semmi ok.. na meg lehet nem is fogom bírni én azt a sok matekot:O:)

Névtelen írta...

Ha annyit tanulsz legalább mint érettségire akkor nemlesz semmi gond kislány :P csak ügyesen, szurokolok :)

Névtelen írta...

Itt egy újabb ember...akinek nagyon nagyon hiányozni fogsz!!:( Csak majd gondolj azokra is kérlek akik itt maradnak nélküled szomorúan...