2010. szept. 13.

2. hét

Gyorsan írok még a hétvégéről, mert igaz már nagyon késő van, de mivel holnap is várhatóan ilyen későn jutok ide, inkább most írok!

Szóval a hétvégén Tahitótfaluban voltam, ami végül a vártnál jobban sikerült, de azért maradjunk annyiban jobban örültem volna, ha a családdal lehetek otthon anyu névnapján. (már nagyon hiányzik a nagy családi légkör, a kis Mirucsusszal együtt...:( )
Lényegében olyan programok voltak, hogy jobban megismerjük egymást meg esténként volt egy kis meditáció.

Mondjuk jó érzés volt, ahogy kiderült, hogy nem csak én nem vártam. Az egyik szobatársam (Noémi) odafele "halál táborként" emlegette miközben telefonált. (,,Épp most megyünk a halál táborba") A szálláson pedig, csak az ablakban volt internet, így joggal mondta Tünci, hogy (mini net a börtön ablakában:D) Szóval mindenki happy volt, mikor vissza értünk!!:D

Tegnap 4 fele értünk haza, jó rossz volt, mert tök fáradt voltam, nem volt semmi kedvem sem tanulni. Végül aztán valamennyire sikerült rávennem magam. Muszáj volt, mert írtunk programozásból röpzh-t (ami azt takarja, hogy az előadás anyagából ill. ennél a tantárgynál a gyakorlatéból is feltesznek pár kérdést, és arra kell válaszolni. Ha jó akkor 1 pont, ha félig meddig akkor 0, ha hibás akkor pedig -1. Fél év végére a 0-s átlagot el kell érni, különben ismételni kell a tantárgyat.) Végül írtunk is, ami szerencsére sikerült is, úgyhogy 1 ponttal büszkélkedhetek.

Aztán holnap lesz analízisből ugyanez, de nem tudom mi lesz, mivel annnyit de annyit vettünk ma, hogy ihaj:S Úgyhogy holnap még a 2 órás szünetembe muszáj lesz azt tanulni....

Szerdán viszont jóóó napunk lesz, mivel ocho macho koncertre megyünk ismét és emellett beiktatunk egy Láthatatlan kiállítást!
Muszáj valami kikapcsolódás ebbe a nagy munkába, mert ahogy elnézem a későbbiekben még ennyi esélyünk sem lesz rá...:(

Szóval ez a nagy helyzet velem, itt Pesten...
Lényegében már nagyon megszoktam, hogy itt lakok, főleg így, hogy 2 hétig nem mentem haza... mintha már 1 hónapja itt laknék, olyan érzésem van. ( Lassan tényleg így is lesz!)

De azért már nagyon várom a pénteket, hogy felszállhassak arra a bizonyos IC-re:)

2 megjegyzés:

Vica írta...

Hát most én is depis vagyok:( Nem sült át az ebédre készített hús, így még mindig a sütőben van. A vészhelyzetekre tartott üveges húst pedig Mira bojkottálta (mondjuk lehet amiatt is, mert a zenebölcsiben a kishaverokkal felzabáltak egy csomó kaját).

Nagyon jó kezdés az 1 pont:D
Siess haza:DDDD

Névtelen írta...

Köszi igyekszem:D Szerencsére analízisből is most már van 2! Reméljüük a tegnapival meg lesz a 4 is!

Puszilom a kis Mircsuszt!:)

Sieteeeeeeekkkk!!:)